Ik ging natuurlijk eerst recht in het midden het water in, maar daar geraakte ik natuurlijk niet ver omdat de stroming te sterk was. Daarna ben ik net zoals jullie langs rechts gegaan. Tja, het is allemaal nog wat nieuw voor mij, dus een beetje zoeken. Dingen die voor jullie vanzelfsprekend zijn.
Status: Offline
Geplaatst: Wo Aug 09, 2006 4:01 pm Onderwerp:
Yo Striker,
Ik woon in de omgeving van antwerpen, board ook altijd in Domburg, laat maar es weten als je die kant op gaat. Ik ga iig a.s. zaterdag ff checken, geven goede voorspellingen af.
Voorlopig lijken de vooruitzichten voor dit weekend echt wel goed hé! Ik denk dat ik zaterdag wel zekerk daar ga zijn. Waarschijnlijk ga ik wel al vrij vroeg want ik rond 15u terug naar huis moeten vertrekken. Ben aan het kijken of ik niks vind om in de buurt van Domburg te overnachten, dan ga ik misschien vrijdag al en blijf ik tot zaterdag.
Dan zullen we met redelijk wat boarders zijn zo te zien. Ik heb een blauw Boadyboard van HB. En blauwe vinnen. Mijn naam is Marc.
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Vr Aug 11, 2006 6:05 pm Onderwerp:
hehe heel vroeg, kut man moet 2 1/2 uur rijden maar word de auto, als ik iemand moet op pikken tussen eindhoven middelburg, dan hoor ik het wel.
Ik rij rond 7:00 aan en ben dan rond 9:30 in domburg als alles goed gaat .
PS: ik heb een wetsuit gehaald een Jobe, ggeen idee of het een goed merk is maar hij zat goed en ik denk dat hij wel warm genoeg is voor de zomermaanden.
Ciao
tot morgen heb een zwart/grijs/geel wetsuit en een donkerblauw bord en zwarte flippers en niet echt kort haar !!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Voor mij gaat het zondag worden. Zaterdag lijkt ook niet veel beter dan zondag te worden, behalve heel vroeg 's morgens.
Ik was vandaag ook van plan te gaan, maar ben niet op tijd weggeraakt op het werk.
Gaat er nog iemand zondag naar Domburg?
Geplaatst: Vr Aug 11, 2006 9:09 pm Onderwerp:
ik ben vandaag (Vrijdag) ook nog geweest was goed te doen wel veel close outs maar die verdwenen ook meer toen het tij hoger werd. Gemiddeld 1.5 m met lekkere setjes en lekker krachtig
Geplaatst: Za Aug 12, 2006 6:56 pm Onderwerp:
kwamen we om 05.15 op de duinen vanogend (was nog donker, naja schemerig) zagen dikke lijnen rollen gewoon erin gegaan setjes van 1.5 m mega clean daar lagen we met zn drieeen lange ritjes lekkere stijle wanden maar omdat hoogwater al was geweest zakte het in en het werd steeds drukker.. maar tog 45 min zieke rides gemaakt ..
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3Volgende
Pagina 2 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum