Navigation
Google Ads
Album
Total Hits
We ontvingen51162272 paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums
bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur
Tynuz Site Admin Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen Status: Offline
Geplaatst: Wo Mrt 02, 2011 12:15 pm Onderwerp:
it looks like you had a great session Denis! i saw some other shots from de zui that day and they all looked sweet.. to bad i wasn't there
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Naar boven
mocca Spammer Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 771 Status: Offline
Geplaatst: Wo Mrt 02, 2011 10:30 pm Onderwerp:
and what about sunday?
Als de voorspelling blijft staan, ga ik lekker zondag ochtend 2 uur voor hoog de ondiepe banken boarden in HvH
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Naar boven
denis Sponger Geregistreerd op: Nov 01, 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Kijkduin Status: Offline
Naar boven
Tynuz Site Admin Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen Status: Offline
Geplaatst: Za Mrt 12, 2011 8:37 pm Onderwerp:
@ Dennis, nice article dude!
damn dit is een mooi surfweekje
ik ga morgen ook nog ff in region noord holland zuid (Amsterdam) wie gaat er nog meer. of heeft een lift nodig?
tot in t water
Tynuz webmaster
Naar boven
Pascal Spammer Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 346 Woonplaats: Petten Status: Offline
Geplaatst: Za Mrt 12, 2011 9:00 pm Onderwerp:
Vandaag super sessie gehad ,dikke barrels dus superstoked nu. Hopelijk moregen nog wat leftovers.
Naar boven
denis Sponger Geregistreerd op: Nov 01, 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Kijkduin Status: Offline
Naar boven
Rowan Sponger Geregistreerd op: Jun 30, 2009 Berichten: 81 Status: Offline
Geplaatst: Ma Mrt 14, 2011 9:56 pm Onderwerp:
whow zelden zo mooi clean gezien in NL, pff het begint bij mij al weer aardig te jeuken zo met een winterstop
Naar boven
matrawi Spammer Geregistreerd op: Feb 14, 2009 Berichten: 339 Woonplaats: Amsterdam Status: Offline
Geplaatst: Di Mrt 15, 2011 1:05 pm Onderwerp:
LEYP!!!
Shit, ik ben echt TE lang niet meer in de Nederlandse wateren geweest vanwege uitlopende goede- en bullshit redenen.
Na mijn snowboardtrip volgende week gaat het neopreen, de polypro en het rubber weer in de boardbag voor groen/ bruine NL-sessions!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Naar boven
friesz Spammer Geregistreerd op: Aug 06, 2006 Berichten: 396 Status: Offline
Geplaatst: Di Mrt 22, 2011 11:42 am Onderwerp:
Yo gasten,
pfff ben ook al te lang niet het water in geweest.! Ik hoop vanaf eind april weer erbij te zijn.! Hoe is het bij HvH (Mocca), ben benieuwd.
Gr. Thomas
Naar boven
WarnerW Sponger Geregistreerd op: Jun 30, 2009 Berichten: 41 Woonplaats: Gelderland Status: Offline
Geplaatst: Wo Apr 27, 2011 8:36 am Onderwerp:
Wie gaat er volgende week bodyboarden in het zuiden? Ik ben weekje in domburg en zal het wel leuk vinden als er nog meer bb'ers in het water lagen
____________ Beginner in het bodyboarden. Respect graag;-)
Naar boven
daank15 Sponger Geregistreerd op: Oct 25, 2009 Berichten: 54 Status: Offline
Geplaatst: Do Jul 14, 2011 7:07 pm Onderwerp:
Heey allemaal,
Ik was vandaag gaan boarden in Egmond en dat was een van de domste dingen die ever heb gedaan. Was bijna verzopen. Het was erg niet normaal. Toen ik thuis kwam zag ik op surfabc staan dat het 585 cm hoog was. Daar leek het wel op, toen ik op het strand stond.
Ik heb trouwens nieuwe fins gekocht, ze zijn van DaFin. Kent iemand ze? Ze zijn nieuw in europa. Het is de standaart uitrusting van de reddingsbrigade in amerika. Ze zijn lekker flexibel en hebben toch veel power. Ik heb ze gekocht bij Pascal (surffood). Ik neem ze lekker mee naar Spanje.
Greets,
Daan
Naar boven
resqueman Sponger Geregistreerd op: Jul 19, 2007 Berichten: 37 Woonplaats: utrecht Status: Offline
Geplaatst: Do Jul 14, 2011 11:45 pm Onderwerp:
Daan je was niet alleen in het water,
Ik was op wijk aan zee bij de pier.
Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad.
Ik lag niet alleen er was ook drie surfers, die wel hard onderuit gingen.
Was een lekker middag in het natuur van geweld.
Hoop weer wat mensen te zien binnen kort of van de herfst.
____________ you only live once, so enjoy yourself.
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Naar boven
Geplaatst: Vr Jul 22, 2011 12:06 am Onderwerp:
mooi pic danny!
het weekend ziet er weer goed uit. misschien tijd voor een mini meeting?! ik wil naar Petten of WAZ gaan. who joins?
cheers
Martijn
Tynuz webmaster
Naar boven
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com