Status: Offline
Geplaatst: Vr Oct 15, 2010 6:36 pm Onderwerp:
Aangezien ik eindelijk student-af ben, moet ik volgende week gewoon werken. Mocht je in het weekend gaan, dan kan ik misschien wel (woon in De Bilt, 5 km vanaf Utrecht).
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Wo Oct 27, 2010 10:06 pm Onderwerp:
ik had maandag nog wel wat OK golven gescoord in Zandvoort.
Morgen vlieg ik voor een paar dagen naar Biarritz voor de viering van 20 jaar Surfrider Foundation Europe en the European Water User platform en natuurlijk om wat dikke bakken te scoren want de voorspelling zijn afgezien van af en toe een beetje veel wind aardig sick
als ik nog fotos kan maken of gemaakt worden zal ik ze posten
cheers!
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Ma Nov 01, 2010 8:46 pm Onderwerp:
Heej bb'ers,
Ik ga zwaars naar Scheveningen toe, mijn vader moet die richting op dus ik kan makkelijke meerijden, alleen nu is mijn vraag, is het zaterdag de moeite waard om in het water te liggen? En heb je aan een 5/3 genoeg?
____________ Beginner in het bodyboarden. Respect graag;-)
Geplaatst: Wo Nov 03, 2010 5:52 pm Onderwerp:
Wie woont er in Scheveningen of gaat vaak naar Scheveningen bodyboarden? Kan iemand mij ook uitleggen wat het handigst is daar? Met uitkleden en aankleden? Vant pak? En waar je mag bodyboarden, welk strand?
@ Tynuz, Bedankt Tynuz, beetje naar je zin daar?
____________ Beginner in het bodyboarden. Respect graag;-)
Geplaatst: Zo Dec 26, 2010 2:32 pm Onderwerp:
Mooi nieuw spotje gevonden afgelopen donderdag ergens in zeeland en nu stond er nog niet eens echt veel swell... volgens mij gaat dit echt belachelijk hard los met een echte storm!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum