Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Do Oct 14, 2010 7:54 pm Onderwerp:
@ Friez, ga je de call nog maken of wat?
zaterdag met opkomend tij lijkt me de beste optie
minder stroming, hogere swell en periode. alleen is het pas half 5 laag, dus dan wordt het een late meeting, maar beter vroeg tussen 7 en 10 uur s ochtend gaan, dat lijkt me de beste optie
Njoy!
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Dit weekend heeft zeker potentie, Mocca wat denk jij aangezien jij HvH het beste kent met de huidige voorspellingen.
Voor mij zla het moeilijk worden erbij te zijn maar let see.
Ik ziou juist 2 uurtjes voor hoog meeten, kan je de push nog voor hoog pakken. En de banken bij de watersport lopen iets beter op het ogenblik met hoog. Met onshore wind, is laag eigenlijk niet te doen
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Geplaatst: Za Oct 16, 2010 5:33 pm Onderwerp:
is er nog wat gebeurt?
@ Friez / Thomas ik weet niet waar je mee bezig bent als je dit uit naam van heel bodyboarder.nl doet dan wordt de bedankt want dit is een organisatie van 3x niks. doe het goed of doe het niet
Tynuz webmaster
ik zag geen bericht meer dus ik ben maar thuis gebleven. had 's ochtends toch een flinke roeitraining gehad, dus ik had mn energie voor die dag al grotendeels opgebruikt
excuses dat ik er niet verder achteraan gegaan ben, 2x iemand overleden in 1 week uit de familie dus het is niet echt soepel gelopen. Niet de bedoeling de goede naam van bb.nl te grabbel te gooien want ga altijd met veel pelzier naar de meetings. Hopelijk kunnen we het snel over, nogmaals excuses.
excuses dat ik er niet verder achteraan gegaan ben, 2x iemand overleden in 1 week uit de familie dus het is niet echt soepel gelopen. Niet de bedoeling de goede naam van bb.nl te grabbel te gooien want ga altijd met veel pelzier naar de meetings. Hopelijk kunnen we het snel over, nogmaals excuses.
Geplaatst: Zo Oct 17, 2010 4:04 pm Onderwerp:
friesz schreef:
Gasten,
Thomas
gecondoleerd Thomas, excuses geaccepteerd. dat is overmacht inderdaad. volgende keer is het wel handig om het dan aan iemand anders door te geven of het iig te communiceren op het forum. leermoment!
Tynuz webmaster
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum