Status: Offline
Geplaatst: Zo Sep 26, 2010 9:55 pm Onderwerp:
Ja, jullie vluchten ook steeds het water uit als er een kale mafkees met een VS Hardy board aan komt lopen, laatst in Petten ook al.
Anyway, mochten jullie nog eens gaan, of een lift nodig hebben (ik kom vanuit Utrecht), lijkt het mij gezellig om (weer) eens te meeten.
Ik heb het grootste gedeelte van de afgelopen 17 jaar gebodyboard in m'n eentje (niet erg regelmatig helaas, daarom ben ik na al die tijd nog steeds "beginner"), maar van anderen leer je toch veel sneller dingen bij!
BTW ik heet Arjan, sommigen noemen mij ook AJ (mijn initialen), mijn gebruikersnaam is nogal onzinnig en wil ik eigenlijk veranderen, maar dat kan helaas niet .
Laatst aangepast door AJOK1983 op Zo Sep 26, 2010 10:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
aaah spot X aka ET wordt flink besproken op surfweer.nl, veel positieve geluiden over de bbers die er ripte..!
Nice boys..!!!!!
Misschien einde van de middag nog richting HvH al heb ik de mooiste dag van het jaar al gemist, sh*t zooi..!!!!
maar, je board al dan vrij lang. Heb heel lang geleden ook wel eens met boarders uit utrecht in het water gelegen, ook mee gedaan aan een contest zo'n 17 jaar geleden. Was je er toen ook toevallig bij?
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Geplaatst: Ma Sep 27, 2010 9:08 pm Onderwerp:
VS geeft je vleugels!
Ik denk niet dat ik daarbij was, in 1993-1994 was ik 10/11 jaar en woonde ik in Florida. Daarna wel onregelmatig (jaarlijks 10-15 dagen ofzo) geboard met een vriend, en die heeft geloof ik wel eens lessen gehad en aan een contest meegedaan, maar dat was geloof ik maar iets van 12 jaar geleden. Beide hadden we echt beginners niveau.
Sinds 1995 boarde ik (op zo'n vrij zacht beginnersgeval) meestal in Katwijk (surfers heb ik daar toen nooit gezien, laat staan bodyboarders, de mensen vroegen meestal met wat voor raar ding ik nu weer in het water lag). In 2000/2001 een morey (mach ixl 44", eigenlijk veel te groot) gekocht bij Hartbeach, en sindsdien vrijwel jaarlijks een weekje/paar weken gebodyboard in Frankrijk, en nog een aantal dagen in NL in het zomer halfjaar. Erg weinig dus door gebrek aan geld, tijd en medeboarders, lag ook meestal alleen in het water. Paar jaar geleden werd dat nog minder omdat ik vaak in Oklahoma zat voor studie en stormchasen.
Vorig jaar een VS board gekocht in Petten, en een aantal goede basis tips (houding en starten) gehad van Pascal. Daardoor heb ik nu een stuk meer lol, hoewel na al die jaren boarden nog steeds een beginner, want ik kan vrijwel geen enkele trick goed uitvoeren .
Met anderen bodyboarden is toch een stuk leuker, en je leert ook veel sneller. Mijn broertje (beginner, 17 jaar) gaat sinds dit jaar wel eens mee . Het lijkt mij dan ook leuk om jullie (weer) eens te meeten!
(Sorry dit bericht is inmiddels wel erg off topic.)
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Ma Sep 27, 2010 10:12 pm Onderwerp:
hehe ja man, tis maar goed dat ik je ff aansprak dan hahaha
t wordt weer tijd dat er een meeting wordt georganiseerd, al ga ik dat nu niet zelf doen aangezien ik te druk ben met afstuderen en deze site vernieuwen
wie voelt zich geroepen?!
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Hvh was aan het einde van de middag niet veel bijzonders meer, zeker niet na het zien van alle foto's wat ik allemaal heb moeten missen..!
Veel van jullie ook lang niet gezien dus zou het leuk vinden, wil best helpen organiseren..!
Geplaatst: Ma Sep 27, 2010 11:56 pm Onderwerp:
Na ongeveer 16:00 werd de golfhoogte snel minder. Wel stond er nog een pounding shorebreak! Ik heb rond half 5 nog iemand met een bb het water in zien gaan, was jij dat misschien?
Geplaatst: Wo Sep 29, 2010 11:42 am Onderwerp:
Damn gasten.. Wat een activiteiten op het forum en in het water zo te lezen!
Net terug van 2 weken Tenerife: Boardshorts, Rashie, VS Rawlins en 1,5m cleane reefbreak met een periode tussen 12 en 20 sec.
Damn.. wat een verwennerij was dat..!
Niveau van de medebodyboarders (lees Canarische locals) was op zijn zachtst gezecht super goed te noemen... Inverts, ARS, revers 360's vlogen om de oren!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum