Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Zaterdag, Meeting 11 Petten
 Total Hits
We ontvingen
51255168
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
AJOK1983
Sponger
Sponger

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2010 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ja, jullie vluchten ook steeds het water uit als er een kale mafkees met een VS Hardy board aan komt lopen, laatst in Petten ook al. Wink

Anyway, mochten jullie nog eens gaan, of een lift nodig hebben (ik kom vanuit Utrecht), lijkt het mij gezellig om (weer) eens te meeten.

Ik heb het grootste gedeelte van de afgelopen 17 jaar gebodyboard in m'n eentje (niet erg regelmatig helaas, daarom ben ik na al die tijd nog steeds "beginner"), maar van anderen leer je toch veel sneller dingen bij!

BTW ik heet Arjan, sommigen noemen mij ook AJ (mijn initialen), mijn gebruikersnaam is nogal onzinnig en wil ik eigenlijk veranderen, maar dat kan helaas niet Sad.

Laatst aangepast door AJOK1983 op Zo Sep 26, 2010 10:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2010 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

AH! was jij die kale gast Smile we vroegen ons al af wie je was Wink Tynus dacht je al te kennen....

Ik ben er ook niet heel vaak, want als er wind staat pak ik mijn windsurfgear Laughing , dus mijn niveau is ook beginnend, met wat ervaring Cool

friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 11:39 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

aaah spot X aka ET wordt flink besproken op surfweer.nl, veel positieve geluiden over de bbers die er ripte..!
Nice boys..!!!!!
Misschien einde van de middag nog richting HvH al heb ik de mooiste dag van het jaar al gemist, sh*t zooi..!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tja, dat krijg je ook als je een VS bodyboard heb Wink

maar, je board al dan vrij lang. Heb heel lang geleden ook wel eens met boarders uit utrecht in het water gelegen, ook mee gedaan aan een contest zo'n 17 jaar geleden. Was je er toen ook toevallig bij?

AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

VS geeft je vleugels! Wink

Ik denk niet dat ik daarbij was, in 1993-1994 was ik 10/11 jaar en woonde ik in Florida. Daarna wel onregelmatig (jaarlijks 10-15 dagen ofzo) geboard met een vriend, en die heeft geloof ik wel eens lessen gehad en aan een contest meegedaan, maar dat was geloof ik maar iets van 12 jaar geleden. Beide hadden we echt beginners niveau.

Sinds 1995 boarde ik (op zo'n vrij zacht beginnersgeval) meestal in Katwijk (surfers heb ik daar toen nooit gezien, laat staan bodyboarders, de mensen vroegen meestal met wat voor raar ding ik nu weer in het water lag). In 2000/2001 een morey (mach ixl 44", eigenlijk veel te groot) gekocht bij Hartbeach, en sindsdien vrijwel jaarlijks een weekje/paar weken gebodyboard in Frankrijk, en nog een aantal dagen in NL in het zomer halfjaar. Erg weinig dus door gebrek aan geld, tijd en medeboarders, lag ook meestal alleen in het water. Paar jaar geleden werd dat nog minder omdat ik vaak in Oklahoma zat voor studie en stormchasen.

Vorig jaar een VS board gekocht in Petten, en een aantal goede basis tips (houding en starten) gehad van Pascal. Daardoor heb ik nu een stuk meer lol, hoewel na al die jaren boarden nog steeds een beginner, want ik kan vrijwel geen enkele trick goed uitvoeren Sad.

Met anderen bodyboarden is toch een stuk leuker, en je leert ook veel sneller. Mijn broertje (beginner, 17 jaar) gaat sinds dit jaar wel eens mee Smile. Het lijkt mij dan ook leuk om jullie (weer) eens te meeten!

(Sorry dit bericht is inmiddels wel erg off topic.)

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 10:12 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hehe ja man, tis maar goed dat ik je ff aansprak dan Smile hahaha

t wordt weer tijd dat er een meeting wordt georganiseerd, al ga ik dat nu niet zelf doen aangezien ik te druk ben met afstuderen en deze site vernieuwen

wie voelt zich geroepen?!

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 10:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hvh was aan het einde van de middag niet veel bijzonders meer, zeker niet na het zien van alle foto's wat ik allemaal heb moeten missen..!
Veel van jullie ook lang niet gezien dus zou het leuk vinden, wil best helpen organiseren..!

Naar boven
AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2010 11:56 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Na ongeveer 16:00 werd de golfhoogte snel minder. Wel stond er nog een pounding shorebreak! Ik heb rond half 5 nog iemand met een bb het water in zien gaan, was jij dat misschien?
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2010 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Als het een bodyboarder was met een blauw board die zand ging happen, ja dan was ik dat

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 11:42 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Damn gasten.. Wat een activiteiten op het forum en in het water zo te lezen!

Net terug van 2 weken Tenerife: Boardshorts, Rashie, VS Rawlins en 1,5m cleane reefbreak met een periode tussen 12 en 20 sec.
Damn.. wat een verwennerij was dat..!

Niveau van de medebodyboarders (lees Canarische locals) was op zijn zachtst gezecht super goed te noemen... Inverts, ARS, revers 360's vlogen om de oren!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 12:08 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@Mocca: dat zou best kunnen ja.

Trouwens, er komt bij mij nog steeds zand uit m'n oren vandaag Wink.

@Matrawi: VET!

Naar boven
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

kunnen mensen zich deze meeting op HvH nog herinneren: http://www.youtube.com/watch?v=eNcZhHeeYoY&feature=related

Was in oktober dus zijn er mensen die willen meeten in okt op HvH dan zal ik een nieuw topic openen..!

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

friesz schreef:
kunnen mensen zich deze meeting op HvH nog herinneren: http://www.youtube.com/watch?v=eNcZhHeeYoY&feature=related

Was in oktober dus zijn er mensen die willen meeten in okt op HvH dan zal ik een nieuw topic openen..!

DOEN! schrijf maar een berichtje, maak een topic aan en ik zorg dat het bij het nieuws/mailing komt Smile

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
AJOK1983
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2010 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Goed idee, ik ben alleen de 10e en 16e al bezet Sad.
Naar boven
WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Vr Oct 15, 2010 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Wie gaat er volgende week ( herfstvakantie) richting de kust? En wie komt er langs Utrecht of omstreken?

Is er dan de mogelijkheid om mee te kunnen rijden?
Bedankt...

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 92 van 97

Ga naar: