Ziet er tof uit allemaal, nogmaals sorry dat ik er niet bij was maar het ziet ernaar uit dat ik komende periode niet meer hoef te werken in het weekend en oct. komt eraan dus I'll be ready..!
Leuk om een aantal van jullie eens te ontmoeten, ik vond het echt jammer dat ik niet mee kon doen. Achteraf gezien heb ik er wel goed aan gedaan, want ik ben nog steeds niet 100%.
De omstandigheden om te boarden waren best aardig, de foto's die ridgeman heeft gepost waren prima moet ik zeggen, geven een goed beeld van wat er gebeurde. Top!
De camera die Stefanie me gaf om wat foto's te maken was niet krachtig om op die afstand foto's te maken, daar had ridgeman echter wel het juiste objectief voor.
Volgende keer hoop ik wel gewoon fit te zijn.
Aankomende Zaterdag ga ik waarschijnlijk nog een keer naar Petten, er schijnt weer wat swell aan te komen. Dan voel ik me ook vast beter, kan ik even mn nieuwe Vipers gelijk testen.
was inderdaad leuk je te ontmoeten! meestal is het gewoon beter om voor je gezondheid te kiezen
pff ik moet maar meer meters gaan maken om een deukje in een pak boter te gaan slaan...
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum