Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 10:04 pm Onderwerp: DBT Petten, September
Beste Boarders,
Na 2 afgezegde stops door te weinig golven, komt in September de Finale in Petten.
De Cntest zal worden gehouden op 1 van de volgende weekends:
4-5 september
11-12 september
18-19 september
25-26 september.
Waarbiij de voorkeur uitgaat naar 11-12 of 25-26 september ivm het getij.
Schrijf je in voor 2 september om mee te doen, het is voor ons dan mogelijk om een goede heat-indeling te maken. De kosten zijn 15€ of 13€ voor leden van bbnsa (www.bbnsa.com, site komt snel online). De call wordt zoals gewoonlijk de donderdag ervoor gemaakt.
Ook hebben we mensen nodig die willen helpen om de contest op te zetten en mensen nodig voor de jury. Als je in de jury wilt, dan kan je alleen niet mee doen aan de contests.
Dus stuur snel een mailtje naar dbt@live.nl en schrijf je in voor de contest en/of vrijwilliger jurylid.
Meer info volgt snel
Het DBT Team
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Ik denk dat ik wel even kom kijken. Inschrijven doe ik nog niet, ik moet eerst even flink oefenen na jaren niets meer te hebben gedaan.
M'n flippers heb ik weer gevonden in elk geval, dus nu zou ik het water zo in kunnen gaan.
Golven zijn echter nog te ruk om noemenswaardig te noemen. Volgende stap is het regelen van een pak, als ik na de zomer erin wil tenminste.
Status: Offline
Geplaatst: Di Jul 27, 2010 1:54 pm Onderwerp:
fastbikkel schreef:
Ik denk dat ik wel even kom kijken. Inschrijven doe ik nog niet, ik moet eerst even flink oefenen na jaren niets meer te hebben gedaan.
M'n flippers heb ik weer gevonden in elk geval, dus nu zou ik het water zo in kunnen gaan.
Golven zijn echter nog te ruk om noemenswaardig te noemen. Volgende stap is het regelen van een pak, als ik na de zomer erin wil tenminste.
Hey Fast, gewoon inschrijven voor de contest maakt niet uit wat je skills zijn, doen ook veel beginners mee . En zo kan je alleen maar beter worden voor de volgende contest.
groetjes Pascal
ps geen wetsuit voor contest ,kan je er wel een lenen.
Ik zal niet meedoen maar als je hulp nodig hebt met iets, geef maar een gil..
Ben alleen de eerste weekend niet in NL maar zit jammer genoeg op Gran Canaria
Andere weekenden kan ik aanwezig zijn..
Komop mensen, schrijf je in voor de contest, de waiting periode gaat bijna beginnen. Ook al ben je niet zo goed, gewoon meedoen, je ontmoet zo meer boarders en je leert heel wat sneller nieuwe moves dan waneer je gewoon een free sessie doet
Geplaatst: Do Aug 19, 2010 9:56 am Onderwerp:
Terwijl wij bijna in de waiting period zitten hebben ze er op Tenerife er net een op zitten van 3 weken. Maar die werd wel redelijk beloond als je het mij vraagt!
Check de gallery om alvast die comp-kriebels op te laten komen en schrijft u allen in spongers!
Heey, ik wil heel graag meedoen alleen ik weet nu nog niet of ik die datum kan. Dus ik weet niet of het slim is om me dan in te schrijven. En moet je het geld online betalen of ter pleke als ik me inschrijf?
Geplaatst: Ma Aug 23, 2010 1:19 pm Onderwerp:
Even voor de duidelijkheid, je kan je het beste van tevoren inschrijven zo is het voor ons makelijker op een heat indeling te maken. Mocht je nou toch verhinderd zijn op de contest dag meld je dan uiterlijk 3 dagen van te voren af.
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4Volgende
Pagina 1 van 4
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum