Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pics van Tynuz
 Total Hits
We ontvingen
44530318
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
tonio
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Apr 23, 2010 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@danny .ok.en nog een goei reis naar frankrijk.ikga ook op reis maar woensdag naar asturias voor 10 dagen ik zal daar ook fotos trekken.als er daar wijnig golven zijn in frankrijk dan moet je naar het noorde van spanje gaan daar heb je zeker golven.http://www.contraola.com/2010/04/por-san-juan.html (playa salinas)
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Apr 27, 2010 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ga aanstaande Vrijdag richting Domburg te gaan, van vrijdag tot en met volgende week vrijdag. Ik zie op veel websites dat er leuke golven aankomen, maar op andere websites staat het weer dat het niet veel word! Wie moet ik nou geloven? en weet iemand al wat de voorspellingen zijn voor volgende week?

Groeten

matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 28, 2010 9:52 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi Warner,

Ik check meestal zelf windguru, magic seaweed en surfweer. Als je die 3 bij elkaar legt en daar een beetje een gemiddelde uit haalt zit je meestal wel goed met een voorspelling.
Succes en veel plezier!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Do Apr 29, 2010 8:30 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Eej bedankt man! Het ziet er voor maandag vooral heel lekker uit:-D YEAH MAN;-)

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2010 5:51 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

gaat iemand zondag nog het water in?

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Mei 06, 2010 10:25 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zo als het er nu uit ziet ga ik zaterdag het water in.
Naar boven
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mei 06, 2010 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben zaterdag rond 11:00 bij HVH

MINI MEETING ??

HOPEN DAT WE WAT ZON ZIEN......

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 07, 2010 9:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zal voor mij niet lukken op zaterdag ochtend, mischien later in de middag pas

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Mei 07, 2010 10:52 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben ff kijkduin checken. Het is daar mooi opgespoten. Geen strekdammen meer.
Naar boven
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Mei 07, 2010 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Chris, ga je morgen vroeg kijkduin checken of ben je het vandaag wezen checken ??

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Vr Mei 07, 2010 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Net terug uit Domburg. Deze week was echt ontzettend lekker, gister de mooiste sessies gehad. Lag met nog 2 andere bb'ers uit Belgie in het water maar hun gingen er weer snel uit omdat er te veel golven waren. Ik ben er nog even ingebleven en maar goed ook, het werd echt super mooi!

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mei 08, 2010 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Na een afwezigheid van 6 maanden, vandaag voor het eerst weer voorzichtig een paar golven gepakt. Was wel lekker, maar de golven waren wel slapjes. Dus als je allemaal epic verhalen hoort, moet jet met een korreltje van 500kilo zzout nemen.
Was wel gezellig met bart, en even nog met chrris

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Mei 08, 2010 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Domburg was lekker vanochtend!

Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Mei 09, 2010 5:45 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

he gasten, heb uiteraard de site lopen volgen en de voorspellingen voor nedeland, en damn jullie kunnen wel een wat beter begin van de lente gebruiken...

hier in oz is het goed vertoeven, zeker nadat ik me recentelijk heb verlost van een zeikende vrindien kan ik de grinding barrels van crackneck zonder tijdslimit airdroppen. Vorig weekend naar port maquarie geweest, was maar een tres petite swell van 2-3ft dus de famous breakwall deed niet echt zijn ding, toch nog een paar leuke barrels in de opkomende zon gepakt. Die avond ook goede sunset play surf gehad, tot na donker eringebleven, is net naast een haveningang, en toen een van de locals begon te grappen "here, sharky, sharky sharky,.. I'll piss in the water again if u don't come" vond ik het welletjes. Nog niet gewend aan het feit dat ik het water deel met iets dat een grotere grijze pakt draagt dan de liefelijke noordzee robben.
swell blijft hele week klein, dus het wordt beachie sessions, hopelijk aan het einde van de week wat meer. Heb dan een trip naar "mouth" (als loopt) gepland, is een spot recht voor de vuurtoren van Norah head. Breakt als een soort pschycho massive ET's, maar dan met massive endbowl, echt , zelf ik met me fatarse kan daaar airen, hehe

peace,
hoop dat jullie wat swell vangen,
en misschien tot binnekort Wink

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Mei 13, 2010 9:56 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

als we het toch over buitenlandse golven, hebben bij gebrek aan hollandse bakken.

Afgelopen week een paar sessies gehad in Indo.
wat betreft golven verloopt mn trip hier aardig ruk, maarja daarom ben ik hier ook niet.
vorige week heb ik de kust verkend van Meulaboh tot aan Banda Aceh, de tsunami schade is overal zichtbaar en als je wilt kan je golven pakken op een rif bestaande uit een oude brug of de moskee van een dop dat is zee is verdwenen. heftig!
anyway, er is daar erg veel potentie voor dikke sessie, pompende beachbreaks gezien en ontelbare baaien en reefs.
maarja geen tijd om daar te stoppen, helaas.
ik heb 3 sessie gehad op Lhok Nga of Lhok`ga ze zijn er niet echt over uit hoe je het schrijft.

op zicht niet echt een spectaculaire golf. de take of is goed en snel en de golf trek meteen goed hol, maar daarna breek er een erg grote sectie in 1 x dus geen lange ritten, maar genoeg rollos en inverts kunnen pullen. de swell was te klein voor grotere airs. het is nu ok niet echt het juiste seizoen, maar het was weer heerlijk om gebarreld t worden.
ik had een board geleend van een lokale gast van een bar daar. maar in het water kwam ik de eigenaar van het board tegen. die had iets van "what the fuck...why the fuck are you surfing my board?" eerst was hij best wel link maar na at uitleg werd alles duidelijk. de gast van wie ik het board had geleend had het uit het huis van een vriend gehaald zonder toestemming, en dat was het board van die aussie. haha. ik heb het ze samen maar laten uitvechten en ik hoefde niet meer te betalen.

komende week maar weer is op java wat golven proberen te scoren

hopelijk komt er swell voor jullie aan!

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 86 van 97

Ga naar: