Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

las palmeras
 Total Hits
We ontvingen
52077732
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
arubart
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 9:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben zaterdag denk ik rond 9:00 bij terheijde....

iemands anders nog ??

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2010 10:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Of toch met hoog naar hoek als er NW deining word voorspeld en afnemende wind ...

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Spunk
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2010 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ga er morgenmiddag in bij wijk,zal wel een beetje wind staan denk ik. Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2010 6:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Domburg was gisteren lekkahh, heerlijk zonnetje ook!

Meer foto's op www.klatser.com

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2010 2:23 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Vanochtend om 10:00 op Hvh geweest met Bart en Lau en Aram (geloof ik, zo heet je broer toch Lau?).. Was erg rommelig, dus even bij Ter Heide gaan kijken.

Had ook mijn windsurfshit mee, dus had 2 optie's. Wind zakte weg en golven rommelig + focking koud. Op Ter Heide telefoontje dat mijn oudste dochter ziek geworden was, dus maar naar huis gegaan... (kon mijn vriendin d'r gang nog gaan)
Vond het stiekem niet heel erg, had het vrijdagmiddag aan het eind een windsurfsessie erg koud gehad, dus stond vooral ook tegen de kou aan te hikken. Zonnetje was wel prettig!

Bart, Lau en Aram gingen terug naar Hvh, zijn jullie er nog in geweest? En zo ja hoe wast?

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2010 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Domburg was nog wel lekker, en wat een mooie zonsondergang zeg!

Nog ff een plaatje geschoten na mn sessie in het laatste licht

tonio
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2010 11:41 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik ben naar westenschouwen geweest ergens in zeeland en het was echt goed er was een golf van +-1.5m soms een mens groot en offschore wind echt perfect en cleane golfen.
Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 07, 2010 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Uiteindelijk na wat touren langs de kusten in Zuid Holland en een heerljik portie kibbeling op de boulevard van scheveningen zijn we toch bij Ter Heijde het water in gegaan.

Het liep er eigenlijk best goed, lekker hol goede size al zakte die later de middag wat in.

Maar al met al toch een lekker sessie gehad met een zonnetje erbij, altijd lekker.

@ Ridge de kou viel reuze mee was goed uit te houden

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2010 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Mooi dat jullie nog een lekkere sessie gehad hebben!

In de middag was de temp idd al een stuk beter. Kou was meer na de dag ervoor, mijn vingers begonnen op het strand alweer te tintelen van de wind, waren nog lichtelijk geirriteerd van de windsurfsessie van de dag ervoor...

Maare als ik was gebleven was ik gewoon met jullie het water in geweest hoor Wink

Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2010 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gaan er nog mensen boarden morgen.

Ik ga met hoog even kijken bij hoek, hopen dat de wind meevalt en dat de shorebreak loopt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
tonio
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2010 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik ga morgen naar domburg
Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Mrt 16, 2010 1:05 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ tonio: hoe was het nog?

ik had zondag de energie niet om te gaan boarden want ik was de nacht ervoor naar Sensation White geweest, en ik was pas om 10.00 uur in mn bedje

tonio
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Mrt 16, 2010 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

dag danny.het was de moeite niet er was maar een golfje die +-1m groot was en redelijk wat wind.ik ben in gegaan tussen hoog en laag water dan was er minder wind.ergens langs de duinen waar dat ze windsurf doen daar wareen de golfen iets langer.ik ga vrijdag ook gaan na mijn werk.
Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 29, 2010 11:35 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zijn er al mensen die hier de nieuwe 'superbank' op Scheef hebben gebodyboard??
Ben erg benieuwd hoe die loopt! Ziet er wel uit als een leuke shorey als ik het goed heb gezien!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 29, 2010 3:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik had ff op youtube gezocht voor een filmpje over de superbank in Scheef.

http://www.youtube.com/watch?v=EH_OncNY53E
(voor als hij het niet doet Razz)

Ik ga er zeker een keer naar toe. Als het filmpje klopt dan ziet het er naar uit dat het mooie golven zijn.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 84 van 97

Ga naar: