Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Status: Offline
Geplaatst: Za Mrt 06, 2010 2:23 pm Onderwerp:
Vanochtend om 10:00 op Hvh geweest met Bart en Lau en Aram (geloof ik, zo heet je broer toch Lau?).. Was erg rommelig, dus even bij Ter Heide gaan kijken.
Had ook mijn windsurfshit mee, dus had 2 optie's. Wind zakte weg en golven rommelig + focking koud. Op Ter Heide telefoontje dat mijn oudste dochter ziek geworden was, dus maar naar huis gegaan... (kon mijn vriendin d'r gang nog gaan)
Vond het stiekem niet heel erg, had het vrijdagmiddag aan het eind een windsurfsessie erg koud gehad, dus stond vooral ook tegen de kou aan te hikken. Zonnetje was wel prettig!
Bart, Lau en Aram gingen terug naar Hvh, zijn jullie er nog in geweest? En zo ja hoe wast?
Geplaatst: Za Mrt 06, 2010 11:41 pm Onderwerp:
ik ben naar westenschouwen geweest ergens in zeeland en het was echt goed er was een golf van +-1.5m soms een mens groot en offschore wind echt perfect en cleane golfen.
Geplaatst: Zo Mrt 07, 2010 2:14 pm Onderwerp:
Uiteindelijk na wat touren langs de kusten in Zuid Holland en een heerljik portie kibbeling op de boulevard van scheveningen zijn we toch bij Ter Heijde het water in gegaan.
Het liep er eigenlijk best goed, lekker hol goede size al zakte die later de middag wat in.
Maar al met al toch een lekker sessie gehad met een zonnetje erbij, altijd lekker.
@ Ridge de kou viel reuze mee was goed uit te houden
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 8:35 pm Onderwerp:
Mooi dat jullie nog een lekkere sessie gehad hebben!
In de middag was de temp idd al een stuk beter. Kou was meer na de dag ervoor, mijn vingers begonnen op het strand alweer te tintelen van de wind, waren nog lichtelijk geirriteerd van de windsurfsessie van de dag ervoor...
Maare als ik was gebleven was ik gewoon met jullie het water in geweest hoor
Geplaatst: Di Mrt 16, 2010 6:16 pm Onderwerp:
dag danny.het was de moeite niet er was maar een golfje die +-1m groot was en redelijk wat wind.ik ben in gegaan tussen hoog en laag water dan was er minder wind.ergens langs de duinen waar dat ze windsurf doen daar wareen de golfen iets langer.ik ga vrijdag ook gaan na mijn werk.
Geplaatst: Ma Mrt 29, 2010 11:35 am Onderwerp:
Zijn er al mensen die hier de nieuwe 'superbank' op Scheef hebben gebodyboard??
Ben erg benieuwd hoe die loopt! Ziet er wel uit als een leuke shorey als ik het goed heb gezien!
____________ Draw a line in the sand and choose sides... You´re either with us, or you aren´t.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum