Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Status: Offline
Geplaatst: Ma Mrt 08, 2010 5:25 pm Onderwerp:
Wat kan ik na al deze reacties nog toevoegen....
Ziet er goed uit, mooi dat mensen er tijd insteken en idd misschien kijken of we makkelijker foto's kunnen uploaden maar ben bang dat dan de host duurder word !?! ofzoiets ik heb er geen verstand van maar goed.
Ga zo door haha
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Vr Mrt 12, 2010 10:57 am Onderwerp:
als de fotos direct op de server van de site komen te site wordt het wel duurder. maar er is vast wel iets te bedenken dat er profielen op photobucket ed. gelinkt kunnen worden aan de site
we zullen is kijken
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Zo Nov 28, 2010 5:32 pm Onderwerp:
Dennis en ik zijn weer aan het sleutelen aan het ontwerp, dat wordt toch wel weer iets anders
aangezien de huidige site zwaar verouderd is zal het bestaande forum waarschijnlijk niet meer gebruikt kunnen worden en zal er een nieuw forum om de site komen. jammer van alle informatie die verloren gaat, maar we beginnen weer met een schone lei en met een beter en een updated systeem.
we doen ons best om de huidige account zoveel mogelijk te behouden
we houden je op de hoogte
Tynuz webmaster
Geplaatst: Vr Jan 07, 2011 11:58 am Onderwerp:
ehm ja het komt er zeker nog van, maar we zijn allebei erg druk dus het duurt wat langer. volgende maand willen we het wel proberen af te ronden, sorry voor de vertraging
Tynuz webmaster
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum