Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pics van Tynuz
 Total Hits
We ontvingen
52077259
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Dimitri
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 10:41 am    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Greetings!

I was supposed to writte my introduction profile in dutch, but I barely know how to speak the language, so i'll have to do it in english if you don't mind Smile

My name is Rui aka Dimitri, I was born in south Germany and went to Portugal in the early age of 5 Rolling Eyes I've been bodyboarding for about 14 years and, altough i'm getting old for sick hardcore manouveurs like backflips, ARS and air forwards (never made them Laughing), I just can't get enough from getting barreled with a couple of friends on the lineup Cool
My home spot is Caparica, an ordinary beachbreak that has it's highlights during Fall and Winter. The best spot around here is Cova do Vapor, a gnarly wedge when it's pumping in the right conditions of tide, swell and wind Twisted Evil My favorite spot in Portugal is Reef in Ericeira, a sweet rigt-hander hollow pit, shallow reefbreak, insane... Cool
Never surfed abroad, but my dream trip is Cloud 9 and Australia Smile

In August I'm heading to Voorburg, Den Haag, to start a 6 months trainneeship, so I'm hoping to score a couple of wave sessions around that area. Wink

I've registered in this site because I'm willing to know the BBing dutch scene and share some information with all of you Wink

Dank u weer Very Happy

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 10:51 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welcome Cool

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 11:16 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ dimitri

Hey dude welcome on our site
I think the Dutch bodyboarder can learn a lot from your skills
The level of bodyboarding is really low in Holland in comparison to Portugal. the waves are one reason of course Laughing

For me it’s currently the other way around I’m doing an internship in Portugal (3 months) and I still have almost 2 months left.
Currently I live in Coimbra. But next month I will move for some weeks to Lisboa. It would be cool to meet some day, and have a nice session. Then I can already introduce you to surfing in the Netherlands.
cu Cool

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Baz187
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Ma Jun 19, 2006 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Aiight let's give it a go,

Naam: Bas Frijters

Woonplaats: Antwerpen (B) / Hoogerheide (NL), voor het gemak woon ik op twee plaatsen.......

Homespot: Buiten m'n achtertuin, Domburg...

Favo spots: Hossegor, Zarautz (vanwege de relaxte atmosfeer), Malibu (USA, vanwege de hype rond die plaats), Pismo Beach (USA, heel groot & heel koud).

Hobby's: Buiten het bodyboarden, MTB-en, turntablism, hardlopen en vooral veel chillen.

Werk: Net pak vereist, nuff said...

Kom de laatste tijd ook niet toe aan boarden, druk druk druk...too bad...

Laters

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Jun 25, 2006 5:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

eylo,

bij deze laat ik ook metene ff van me horen:P

ben jordy kom uit amsterdam ben 17 jaar en sta eigenlijk nog in de kinderschoenen wat betrefd BB de laatste zomer wel in spanje geboard.
maar 't wordt tijd dat ik ook in nederland wat actiever ga worden.
ben nu bezig met het uitzoeken van een goed board.
en zodra ik hem heb wordt het tijd vaker naar de kust te gaan.

hoop dat ik hier wat meer contact krijg met andere boaders zodat ik niet alleen nara de kust hoef te gaan Wink

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Jun 25, 2006 5:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Jordy,

Welkom, en je kan zo afspreken met wat jongens hier op de site die in de regio Amsterdam wonen om te boarden....

Veel plezier hier op www.bodyboarder.nl.

P.s. ik heb je een prive bericht gestuurd over de aanschaf van een bodyboard..... suc6 Cool

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ok alle nieuwe leden, stel je eens voor hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 29, 2006 11:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

idd vertel ho ej ein contact ben t gekomen met de site en de sport en weet je niet wat je moet vertellen post dan een een gekke foto van je ofzo Razz

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 4:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

BB-BOY schreef:
idd vertel ho ej ein contact ben t gekomen met de site en de sport en weet je niet wat je moet vertellen post dan een een gekke foto van je ofzo Razz

....ennn...
- hoe je heet ,
- wat je homespot is

oftwel stel jezelf gewoon ff voor ..

en je mag de gallery vullen met bodyboard foto's van jezelf !!
(en je mag hier natuurlijk je gezicht neerzetten)

LaTer ! Cool

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Goed plan ja, waar ken je ons van. Helpt wel bij de promotie Smile.

PS: gister naar de bios geweest met mijn BB t-shirt Smile !! Proud !!

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
striker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 7:25 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi, ik ben Marc Vandijck. Ik woon in Genk, Belgie. Ik ben werkzaam in de ICT(netwerkbeheer/programmeur). Verder is mijn belangrijkste hobby voetballen(buiten bodyboarden natuurlijk). Ik moet dus minstens 185km rijden om aan zee te geraken. Maar als de golven goed lopen heb ik dat er graag voor over. Op de site ben ik terecht gekomen toen ik via google op zoek was om een bodyboard te kopen. Ik heb ondertussen een HB T7. Ik heb het bodyboarden een beetje leren kennen in Fuerteventura(La Pared) en de dominicaanse republiek. In Nederland heb ik nog maar alleen in Domburg geboard. Denk nu ondertussen zo'n 10 keer? Niet echt veel dus. Het is pas sinds ik op de site terecht kwam en erover begon te lezen dat ik wist dat bodyboarden een echte sport is. Eerst dacht ik, zoals veel mensen denk ik aan hun reacties te zien, dat bodyboarden gewoon was voor mensen die niet kunnen surfen. Nu weet ik natuurlijk beter. Schitterend dat jullie het boarden zo trachten te promoten. Jammer genoeg kon ik er de vorige meeting niet bij zijn. De volgende trouwens ook niet want dan vertrek ik juist naar Moliets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
Daan
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Sep 01, 2006 3:29 pm    Onderwerp: wie? Ik! Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo mensen van het goede leven...

Naam: daan

lftd: 19

Spot: castricum

Boardje: Morey ixl mach 42.5

geboard in: frankrijk en nederland

Hobby's: basketball, duiken, binnenkort windsurfen, muziek en nog een heleboel...

Grtz Daan:-D

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 01, 2006 4:37 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom,

Kom alllen naar meeting 11 word zeker gezellig dan.

Ciao

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 01, 2006 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

naam: Thomas van Slooten
leeftijd: 20 jaartjes
Hobby's: aangezien ik redelijk ver van de relaxe BB plekken woon bb ik niet heel erg veel in Ned maar voor een paar lekkere golvenstap ik graag in de trein.
Board: Manta, HB Ringa polypro
Favospot: Biscarosse, Biaritsz.

Zou het vet vindne om naar de meeting te komen, zou wel wat meer willen leren over BB en het wereldje. BB al wle een tijdje jaartje of 10.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Lars
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 10:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey gasten,

Mijn naam is Lars de Keijser en ik bodyboard nu ongeveer 10 jaar. Ooit begonnen in Biarritz. Trips gedaan naar o.a. Portugal (Praia da mira, Buarcos en Sagres) en Frankrijk (Anglet, Biarritz, Ondres, Molliets).

Mijn homespot is Egmond aan zee al board ik het liefst in Petten. Mijn favoriete tricks zijn een off-the lip 360, el -rollo en natuurlijk zit ik het liefst in de barrel.

Tricks die ik wel kan pullen maar waar ik nog beter in moet worden: ARS, Inverted air en Drop-Knee.

Laters,
Lars

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 2 van 10

Ga naar: