Vind het wel een hele slechte coverage hebben qua foto's. volgens mij is 99% van de foto's van shortboarders (mannen). alle andere disciplines worden beeetje erg onderbelicht
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Status: Offline
Geplaatst: Za Oct 03, 2009 8:20 pm Onderwerp:
helaas als 4e geeindigd in mn heat, kon dus echt niet op tegen hugo pinheiro en de andere 2
vandaag waren het headhigh stormbakken, en onwijs veel closeout
door de harde wind kon ik niks horen in het water qua tijd of scores, en heb ook helaas maar 2 golven kunnen pakken waar ik niet meer dan een paar spins op kon doen
maar kan toch zeggen dat ik bij de top 16 ben geeindigd
Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Oct 07, 2009 11:23 am Onderwerp:
ja Danny deed het inderdaad zeer goed, wat ik sick vond is dat zijn spins in zijn laaste heat twee keer zo snel gingen als in het begin van de week. Die druk deed hem goed.
mijzelf, ik ben er meteen uitgekicked...
golven waren voor mij veels te klein. Dan kan ik ook niets beginnen tegen 30 kilo wegende technisch perfecte shredders...
maar tog nog een leuke week gehad door veel te partyen en wat van het eiland te zien
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum