Status: Offline
Geplaatst: Ma Jul 06, 2009 11:32 am Onderwerp:
Mail even je contact gegevens naam ,achternaam,adres,telefoon en email naar info@surffood.nl ondervermelding van:Eurosurf. Jury van de DBT zal uit de tot 10 riders 2 riders kiezen. Meld je alleen aan als je echt gemotiveerd ben om hier ook 100% voor te gaan.Aanmelden kan t/m donderdag dus wacht niet te lang.
Geplaatst: Wo Aug 05, 2009 10:12 am Onderwerp:
Ik zou best mee willen..
maar ik hoorde van een maatje van me die meegaat als surfer en van pieter dat je 500 euro moest betalen om mee te kunnne..
en ik weet hoe dat bij de hsa gaat, krijg je als je thuis ben nog een mailtje met dat er nog 100 euro of zelfs meer moet overgemaakt worden.. (was toen met de eurosurf zo)
Klopt dat het geld kost. Aan de andere kant is het wel gewoon best een eer dat je meegevraagd wordt (het is natuurlijk een beetje zoals in Cool Runnings...Jamaica gaat Bobsleen maar toch...)
Is er niet een van de bodyboarders hier die wel de E 500 overheeft voor deelname en redelijk goed kan boarden? Dan kunnen we die ook inschrijven en lig ik niet alleen met een paar van die surfers in zee
Ik denk bijvoorbeeld aan Tristan, Mocca, Jordy, Bart????
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Wo Aug 05, 2009 6:12 pm Onderwerp:
als degene die zijn geslecteerd niet kunnen lijkt het met een goed idee al de mensen die de tijd, het geld en vooral de motivatie hebben zich hier melden
ik niet iig
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
geen geld en geen vrij om te gaan.
Lijkt me wel leuk, ook al ben ik zelf niet van de contestes. Zou eerder als coach mee moeten, someone got to do the dirty job
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende
Pagina 1 van 6
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum