Geplaatst: Vr Mrt 03, 2006 8:43 pm Onderwerp: bodyboard fins
Als jullie dachten dat alleen surfboarden fins onder hun board hebben dan hebben jullie het fout.
Neem een kijkje bij Vektor Fins Designs
Fins hebben hun voordelen en nadelen natuurlijk...
Laatst aangepast door Hans_73 op Za Mrt 18, 2006 4:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Status: Offline
Geplaatst: Vr Mrt 03, 2006 11:16 pm Onderwerp:
Had ze aleens eerder gezien ,vraag me alleen af hoe ze die dingen goed vast krijgen in een BB, zijn namelijk gewoon FCS fin plugs die je in je board moet boren en verlijmen. Lijkt me niet verstandig om in een board te monteren met een Surlyn botom skin is daar niet sterk genoeg voor ,HDPE bottom zou ik dan proberen.Moet wel erg goed vast komen te zitten komt namelijk erg veel druk op te staan,bij het boarden en je wil niet dat ze er ineens uit breken .......
Geplaatst: Za Mrt 18, 2006 4:40 pm Onderwerp:
B en net begonnen met een nieuwe projectje een Hydrofoil voor onder een Bodyboard , ja je moet toch iets doen als er geen swell is .Maar mocht je nog info over Hydrofoils vinden stuur het dan door, geen formule's die heb ik al genoeg liefst foto's of tekeningen. Ook als je ideen hebt over dit onderwerp laat het me even weten.Kan wel wat feedback gebruiken ....
Geplaatst: Di Mei 09, 2006 4:14 pm Onderwerp:
Heb een poosje geleden een vrij forse vin onder mijn polyester body/paipo board gelamineerd. Interessante ervaring, je hebt meteen superveel grip op de golf, misschien wel teveel in mijn geval
het is een vrij klein board, dus stijle golven zijn wel nodig.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum