Status: Offline
Geplaatst: Ma Nov 03, 2008 3:14 pm Onderwerp:
Eind november heb ik in Alkmaar een expositie van mijn beschilderde paipo's in een locale galerie, en ben daarom bezig met een aantal nieuwe.
Een probleem waar je vaak tegenaanloopt met gekregen of gevonden hout is dat het is kromgetrokken, en daarom krijgt deze een lange kielvin, die meteen dienst doet al stringer. Op die manier is de rocker toch onder controle te houden: de neus heeft een klein beetje kick en het midden en tail zijn vlak:
____________ increasing succes by lowering expectations
Geplaatst: Di Dec 02, 2008 2:21 am Onderwerp:
vet filmpje! ben zeker benieuwd naar de hele film (hint hint hint laurens )
tog vet dat er toen nog een golfje stond.. ze hadden die dag swell uit oost afgegeven (vanaf het land dus) en volgens alle voorspellingen werd het gewoon niks.. en er kwamen nog erg mooie setjes door waar je lange ritjes op kon maken!
Geplaatst: Zo Dec 07, 2008 10:29 pm Onderwerp:
De meeste van mijn boards zitten op het moment in de AHOY expo, dus ik ben hard bezig om een board af te maken voor de tweede stop van de Dutch Bodyboard Tour aanstaande zaterdag!
De Green Machine:
____________ increasing succes by lowering expectations
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum