Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Zaterdag, Meeting 11 Petten
 Total Hits
We ontvingen
51208923
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - HYPERFLEX AMP 5/4/3MM HOODED FULLSUIT
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

HYPERFLEX AMP 5/4/3MM HOODED FULLSUIT

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Chrisjuh
Lidder
Lidder

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 2:56 pm    Onderwerp: HYPERFLEX AMP 5/4/3MM HOODED FULLSUIT Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

AMP Series 2009 STANDARD FEATURES:

http://www.hyperflexusa.com/

New for 2009, Hyperflex introduces the revamped AMP Series. The recipe was simple. We took everything that you loved about the original AMP model and made it better: The new AMP is lighter, stretchier, warmer, and features interior PU rubber heat taped seams.

The perfect combination of high end materials at a terrific pricepoint. This is the best wetsuit in the Hyperflex lineup. This suit is the warmest, stretchiest wetsuit for the price on the market. When the water is 32 degrees, it is snowing and there are 6 foot offshore peaks coming in, this is the suit you want to ride in!

Features include:

* 100% Hyperflex AMPstretch 6-WAY superstretch neoprene on entire wetsuit
* 100% sealed glued, blindstitched and fusion heat sealed rubber taped interior seams
* Hyperflex Exclusive HoneyComb HollowFiber poly fleece interior lining on chest, back and hood
* diagonal waterproof G-Lock front zipper
* AMPstretch Super Stretch panels on the side of the hood for reduced hood fatigue while looking over your shoulder for waves
* Superstretch mesh skin hood with chin cup
* Shoulder entry lockdown with Barrel cinch.

This is a cold water wetsuit designed for surfing, kitesurfing or windsurfing. The wetsuit is 5mm in the chest, back and leg panels, 4mm on the shoulders, arms and torso and 3.5mm in the hood and arm panels. A great combination of wamth and high end flexibility.

Ik heb deze wetsuit in Amerika besteld.
Jay Reale (ebodyboarding) gebruik hem zelf ook. Hij vertelde mij dat dit de meest flexible wetsuit is die hij ooit heeft aangehad.

Als ik hem getest heb, zet ik hier mijn review neer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Chris,

Ik zag ze namelijk ook bij Ebodyboarding.. Wist alleen niet zo met de maten of het gelijk was met Aleeda wetsuits..
Maar ze zien er zeker erg goed uit en de prijs is ook een betaalbare wetsuit.

Ik zal zeker je review hierover willen lezen..

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

klinkt veel belovend maar wat kost ie?

ben aardig blut nu en heb geen winterpak Sad

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 8:52 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Kben benieuwd!

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Nov 06, 2008 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hyperflex Flow Hooded Wetsuit

Hyperflex Flow 5/4/3mm Hooded Wetsuit

Deze is US$ 199.95

Hyperflex Flow 6/5/4mm Hooded Wetsuit

Deze is US$ 229.95

Hyperflex-AMP-5-4-3mm-Hooded-Wetsuit

Deze is US$ 269.95

Hyperflex-AMP-6-5-4mm-Hooded-Full-Wetsuit

Deze is US$ 279.95

Dit zijn de prijzen als je ze bij www.Ebodyboarding.com besteld..

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Dec 09, 2008 6:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

REVIEW Hyperflex 5/4/3 AMP:

Zo eindelijk heb ik zondag mijn nieuwe wetsuit mogen testen.

Het aan- en uittrekken van de wetsuit is wat lastiger dan normaal. Omdat de rits aan de bovenkant (voor) zit.
Maar eenmaal aan voelde het lekker aan. Vele malen soepeler dan mijn ripcurl 5/3. En ook veel lichter.

Tijdens het boarden merk je al gelijk dat je meer bewegingsvrijheid hebt. In mijn schouders is het zelfs soepeler dan mijn 3/2 wetsuit.

De hoodie zit ook goed. Alleen de chin cup die er op zit, zakt steeds af.

Verder is de hyperflex ook warm genoeg.
Gegeven moment voel je dat de binnenkant ook nat wordt. Maar je voelt dat het water op lichaams temperatuur blijft. Heb het geen moment koud gehad.

Het enige min puntje is dat ze het sleutelvakje onder de rits hebben geplaatst. Dus al je je hoodie over je hoofd trekt, dan kom je er moeilijk bij.
Was het geld zeker waard.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Dec 10, 2008 1:28 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

klinkt allemaal erg goed!

rits aan de voorkant wil ik zoiezo hebben bij mn winterwetsuits.. en een vaste hood ook!

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: