Mijn naam is Aris Horio ben 16 lentes en kom uit Egmond aan zee!
Board nu al 2 jaar maar weinig boarders te vinden hier voor de kust bij egmond aan zeee!
Ik board nu op een: Wave Rebel Spectrum 42.
Me homespot is egmond aan zee, maar ik wil graag ergens anders heen maar ik weet niet waarheen hoe en met wie??
Hoop dat ik zo leuke andere bbders vind waar ik lkkr mee kan boarden op andere plekken dan in egmond aan zeee!
Status: Offline
Geplaatst: Do Nov 16, 2006 1:15 pm Onderwerp:
Beter laat dan nooit
Naam: Evert den Ouden
Leeftijd: 36 (ben ik nu officieel de oudste hier?)
Homespot: Bergen aan Zee
Board: ik heb een aantal in elkaar geprutste paipo's, een surfmat, en een custom foam/epxoy bdyboard met finnen (soort golfsurfboard met de maten van een bodyboard).
Aantal jaren bodyboarden: 2 jaar (ofzo) daarvoor brandingkayakken, golfsurfen etc. Van alles dus een beetje met als gevolg dat ik in geen van alles heel goed ben
Hobby's: Mijn dochterje (nu net 6 weken oud) zwemmen, surfen en in zee liggen in het algemeen, muziek maken, schilderen/tekenen, nieuwe boards in elkaar prutsen.
Het boarden komt er nu niet zo heel veel van, maar ik hoop snel een meeting te kunnen bezoeken.
laters!
____________ increasing succes by lowering expectations
Geplaatst: Wo Dec 06, 2006 9:34 pm Onderwerp:
Joey Brandsma
Ik ben 17 jaar.
Studie: MBO- Ondernemer Internationale Groothandel
Ik Bodyboard eigenlijk al sinds mijn 12e want ik was in Fuertafentura ik had zo een goedkoop breek board maar toen was ik al verkocht de golven waren ongeveer 2,5 m me moeder durfde niet het water in
Verderest
Hobby's: Skien, parashute springen, reizen, cocktails maken, kitesurfen heb ik 2 keer gedaan op Fuertafentura, Dominicaans republiek.
Ik ben Frederieke, 19, en wonende in Bovenkarspel (tussen Enkhuizen en Hoorn..,Ijsselmeer).
Zit in het tweede jaar van een interieurstyling opleiding, maar ga volgend jaar auditie doen voor het conservatorium, speel saxofoon en piano.
Speel sax in een bandje, spelen een mix van ska/soul/latin muziek.
Verder doe ik al ong. 10 jaar aan atletiek, maar niet op hoog niveau ofzo, just for fun .
2 jaar geleden op vakantie geweest naar Lacanau Ocean, eerst paar surflessen gehad, maar vervolgens overgestapt op bodyboarden. Heb geen eigen board ofwat, alleen wetsuit In NL doe ik af en toe aan windsurfen, maar board is kapot gegaan door ongeluk, dus dat ligt ook even stil, helaas!
Kijk even bij één van de sponsers van deze site www.surffood.nl
De eigenaar van dit bedrijf, Pascal, kan je een goed advies geven welke board het beste is voor je..
Zijn prijzen zijn vergeleken met wat een surfshop vraagt laag en je krijgt een betere qualiteit board dan waar dan ook..
Je kan even op de site kijken en zijn telefoonnummer staat op de site vermeld.
Je kan een afspraak maken om wat boarden te bekijken..
Suc6
Zo.. nu moeten we weer on-topic blijven op deze forum
Ik ben Pieter en met mijn 38 jaar misschien wel een van de oudste hier . Ik woon in Katwijk waar ik ook vandaan kom en van de 38 jaar die ik op deze aardkloot rondwandel lig ik er dan ook al 38 jaar van met mijn kop in de zee. Ik heb afgelopen Maart mijn BB gear gekocht en ben direct het water in gedoken. Na het proberen van kitesurfen en branding kano was het na mijn eerste sessie BB voor mij al duidelijk. Bodyboarden is mij ding.
Wat me opvalt is dat het in Katwijk errrgggg rustig is met bodyboarders, maar ja de golven zijn ook nog niet je van het geweest. Zou gezellig zijn om wat mensen uit de buurt tegen het lijf te lopen.!
Geplaatst: Ma Mei 07, 2007 9:28 pm Onderwerp:
welkom to the crew guys!!
heel dope dat jullie de beste sport beoefenen.
kom een keer naar de meetings
en anders in woon in scheef dus al;s je ooit wil boarden moet je me maar PB'en
mzzels
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum