Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Chrisjuh`s pics
 Total Hits
We ontvingen
51254952
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Welke Fins zal ik kopen ?
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Welke Fins zal ik kopen ?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Vragen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
BodyJoe
Newbie
Newbie

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2006 10:41 pm    Onderwerp: Welke Fins zal ik kopen ? Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb bij de decathlon hydro tech2 fins aan getrokken zatten wel goed met sokjes er onder aan.

Is hydro tech 2 wat ?
Is het belangrijk dat je altijd sokjes er onder draagt?

BodyJoe

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Dec 04, 2006 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hydro tech is een bekend fins-merk, en daar is niks mis mee.

Ik gebruik altijd sokjes eronder, zelfs in de zomer omdat ik anders kramp krijg en ze zonder minder lekker zitten. Dat moet je gewoon zelf is uitproberen.

Maar als je in de winter gaat boarden zal ik tog wel is gaan kijken voor wat dikkere sokjes/schoentjes en dan word het ook een grotere fin maat.

Oja en koop `finsavers` , Hydro Tech fins drijven niet

Dimitri
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 12:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi!

A good rule of thumb in choosing fins is how confortable they are on your feet. Smile Some mensen are willing to sacrifice confort in order to have more kick, but it all comes to what you prefer most.
As for my personal experience, I used Tech I fins and found them hel vet Very Happy Confortable, nice kick and good value for money.

Rip da pit!

sponge
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 4:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik zweerrrr bij redley's alleen niet te koop in nederland maar ik heb een paar en die gebruik ik al 6 jaar met plezier( ik weet niet eens meer waar ik ze heb gekocht)..

Saluts Pieter

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 8:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

het zijn gewoon hele goede fins, maar je moet ze passen (zie ook stukje over fins onder INFO). Ze moeten gewoon goed zitten
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

churchill, the classic eentjes

de lekkerste fins die ik ooit heb gehad, zwaar genoeg op hard te kunnen trappen en ze zitten heerlijk

wel zorgen dat je ze goed passend koopt, want als ze ook maar iets te groot zitten dan worden ze van je voeten afgeript Confused en das niet lekker

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Dec 05, 2006 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heb ook churchill slashers .. vind ze egt heerlijk zitten en goed `flipperen` maar heb nog nooit een ander geprobeerd

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

smaken verschillen en zo is het met flippers ook
ik heb tot nu toe 2 merken uitgeprobeerd Kpaloa en wave grippers
de kpaloas zitten bij mij echt heerlijk
naar dat ligt dus gewoon heel erg aan de vorm van je voeten
bij kpaloas hoef ik zelf geen flippers aan

bij wave grippers is dat wel anders
de vellen vliegen anders van mn teen knokkels Crying or Very sad
hahaha

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Bij mij zitten jiust die wavegrippers als gegeoten
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 06, 2006 11:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik heb de viper v5 yellow dot en zitten als gegoten..

Maar wat men zegt, je moet gewoon verschillende merken passen en dan voel je zelf wel welke het beste zit... Cool

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2006 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tynuz schreef:

bij kpaloas hoef ik zelfs geen flippers aan

ik denk zomaar dat je sokjes bedoeld ? Rolling Eyes

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Dec 11, 2006 6:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

neee joh natuurlijk niet Wink

door die flippers groeien er spontaan vliezen tussen mn tenen

haha ja sokjes dus

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Dec 12, 2006 2:41 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

churchill!!!!!!!!!!!!! ultimate hard schop speed beeste

of kpaolo's die zijn toch wel hety aller lekkerst kwa pas form

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Vragen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: