Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Texel
 Total Hits
We ontvingen
51255001
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Bodyboard meeting's in het buitenland
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Bodyboard meeting's in het buitenland

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Pascal
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Za Mrt 04, 2006 10:41 pm    Onderwerp: Bodyboard meeting's in het buitenland Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Lijkt me een goed idee,om de kosten een beetje te drukken hier een lijstje met wat naar mij haalbaar lijkt

Frankrijk weekend trip busje huren en gaan.( goedkoopst)

canarische eilanden viegen min 1week apartament +bussie huren (duurder maar wel tedoen.)

Portugal vliegen of 42 uur rijden min. 2weken camping (kostbaar denk ik )

Als er mensen zijn die hier opmerkingen of nog meer ideeen over hebben hoor ik het graag .Zal voor de gein eens uitrekenen wat zoiets gaat kosten per persoon..

gr.Pascal...

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Za Mrt 04, 2006 10:53 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

goed plan Very Happy
ik ga dr ff over nadenken......

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 1:11 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

goed idee , maar ik denk een week of meer dat dat moeilijk word en dat zouden we wel heel stuk vooruit moeten plannen i.v.m werk / school !
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
sharky
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2006 12:31 pm    Onderwerp: Ohhh Yeah! Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dudes, buitenland trippies zijn awesome en zeker als je een paar buddies meeneemt! Lijkt mij super vet om met een groepje biscuits SudAf aan te doen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2006 8:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Portugal voor een weekje is net zo duur als de canarisch, maar wat ook erg belangrijk is om te weten wat voor golven men wil boarden, en wat men aankan. Want als ik naar portugal (ericeira) of de canaries ga, dan board ik altijd de heftige reefbreaks, en dus geen beachbreaks.

Dus in het buitenland, wie wil wat boarden en wat kan je aan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2006 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

misschien is france dan de beste optie .. ongeveer alleen maar beachbreaks Exclamation
Naar boven
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 11, 2006 1:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

eff uit gerekend weekend trip France , ongeveer 60 euro per persoon .

inclucief brandstof, exclucief accomodatie camping motel apartament......

Gebaseert op een 9 persoons huur bus voor 3 dagen.(za-zo-ma)

Als iemand nog andere ideen heeft ,hoor het graag

pascal...

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 11:59 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

en wie houd de komende tijd de swell in de gaten als het dan epic word kunnen we gaan..
Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 15, 2006 11:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ff wat duidelijkheid over meeting in buitenland,

stemt iedereen voor om gewoon goede swell is gaan of spreken we egt een datum af .. ?

Als we " goede swell is gaan " doen kan er iemand die veel verstand heeft van de swellkaarten ?? France ?? in de gaten houden ?

En als we France gaan , wat is dan de beste optie.. zuiden(hossegor/biarritz) .. Britagne (La Torche) ... of heb ook gehoord dat je met goede swell ook een spot heb 3,5 uur hiervandaan waar het ook mooi kan lopen ??

Cool

bazza
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2006 3:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Als jullie naar een goede plek in Frankrijk willen om te boarden heb ik nog een tip. Tussen Biarritz en Bidart heb je een camping genaamd "Le Pavillon Royal". Ligt aan t strand en je hebt er een klein rifjebreakje liggen die erg leuk en hol slaat. (lefthander) Kom er al 10 jaar en het is goed te doen en het is dichtbij andere goede spots (als je met de auto bent).

Nadeel: in de zomer weinig swell en de locals kunnen soms irritant zijn.

maar de camping is goed (4 sterren) en dichtbij een supermarkt.

Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

thx for the tip bru Smile ,
ik vind bretagne zeker wel een goed optie.

wat als we zeg maar een trip naar fuerte vnetura, portugal france etc. plannen van een week. datum vastzetten, voor in de zomervakantie of in ieder geval over een maandje of meer

en dan iets afspreken, om zoals pascal zei, een weekend weg te gaan.
dan zouden we makkelijk naar normandie, bretange kunnen.

bretange kan echt wel goed lopen. Met het weekend hoefen ook minder mensen, met werk, school rekening te houden.
dus dan moeten we alleen:
-uitzoeken welek spots hoe en onder wat voor omstandigheden werken.
-globaal uitrekenen hoeveel het kost ( dan zelf dak cash opzij zetten)
-wie er rijden kan, en of we vervoer huren
-campings, juegdherbergen bij de spots in de buurt.

als we alles weten, kunnen we namelijk, impulsief wegkarren als er swell komt
wat ya tink?

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ja is wel goed idee alles een beetje uitzoeken , ff bijhouden hoe de swell is en als het epic word gewoon gaann .. Very Happy

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

en gaat jet dan over een lang weekend france? ergen in normandie of bretagne?
lijkt me een goed plan.....beter lukt t voor 1 mei dan kan ik nog ff oefenen vor ik naar Portugal ga Cool

Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 22, 2006 2:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Als er mensen geintreseerd zijn in een weekend trip naar France,stuur dan even een PB tje met :- waar je heen wil

- welke periode je kan

- en wat je er maximaal aan uit wil geven .

Zo krijg ik een beter overzicht ,en kan ik kijken of het mogelijk is .Heb minimaal 9pers. nodig om z'n trip te doen (huur busje 9pers.)en om het goedkoop te houden zullen we overnachten op een campsite.Als er genoeg mensen reageren zal ik eerdaags een prijsberekening maken.

Idea of opmerkingen zijn altijd welkom,mensen die nog een villa in France hebben,lieft in de buurt van een worldclass break kunnen gratis hun toko ter beschikking stellen,prive jet's ook welkom Laughing

Maar laat eens wat van je horen.........

GR. Pascal...

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: