Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Pics van Tynuz
 Total Hits
We ontvingen
52077475
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Vetste trick
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Vetste trick

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Tricks Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
dannybb
Moderator
Moderator

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 15, 2006 11:22 pm    Onderwerp: Vetste trick Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Nou het onderwerp zegt het al.. wat is je vetste trick die je gedaan heb in binnen- en/of buitenland ?

Ik kom niet verder dan een el rollo die ik verkeerd land..
Voor de rest lukt de 360 wel is , en ben een beetje op de kleine golven aan het proberen DKen ..

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 16, 2006 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik denk dat m'n vetste tricks die ik gedaan heb zijn in het buitenland:
Backflip
Backflip off the backwash
8 second tube-ride

En in Nederland:
Inverted air
DK 2 second tube

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 8:44 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Very Happy
gast heb jij backflip gestickt? PROPS, hoe the fuck doe je die? ik heb wel geprobeerd, maar land steeds op me hoofd of rug achter de golf.

sickste trick,
invert bij duranbah, wave was een close out en knalde er boven uit

vieux boucou, uit de barrel, rollo, lande en ging weer de barrel in

mocca is king

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 10:18 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heb ruim 10 jaar aan turnen gedaan, dus backflip is gesneden koek voor me. Moest er alleen even aan wenne dat ik nu een board bij me had.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 22, 2006 1:55 pm    Onderwerp: trick!!??? Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

The BUBBLE

Ik denk dat mijn vetste trick toch moet zijn achterste voren uit een tube ride komen.Gebeurde toen ik net onder een lip stuurde , maakte m'n bottum turn iets te veel op de voorkant denk ik Laughing draaide daar door 180 zo onder de Lip, kon nog maar een ding doen en dat was fins omhoog en m'n rail in de wall duwen.Kwam er tot m'n eigen verbasing nog uit ook ,180 terug gedraait en heel cool over de rug van de golf er uit gestuurt,net of dat ik dat dagelijks doe Laughing Laughing Al die gasten in het water helemaal uit hun dak ..... en meteen proberen wat ik net flikte heb nog nooit zo veel wipe outs gezien op een dag Laughing En dat waren toch echt veel betere riders dan mij.. Dat soort trick's gebeuren bij mij altijd per ongeluk ,maar ga het zeker een keer weer proberen. Ben benieuwt of die gasten van toen er nu nog mee bezich zijn .

Petten

Ook een vette trick was vorig jaar zomer @ Petten vette 2m+ tube rides, dropte achter in op Lars en kreeg ineens in de tube een boost achter me waardoor ik bijna op hem knalde ,kon op het laatste moment nog afremmen denk dat ik nog minder dan 1m van hem af zat,top dag was het toen hele kust had toen 1.27 slopy wave's alleen op Petten 2m+ barrels van pier tot pier .....

still stoked...!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Mrt 25, 2006 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heeft iemand van jullie ooit de gyroll, or gorf roll fgezien. Is echt te bizar, soort ars maar dan midlucht andere kant op keerend. Bizar.
Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 27, 2006 9:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nog niet de gyroll of gorf roll gezien.. Rolling Eyes

vandaag was egt super op domburg .. 18.30 erin gegaan en 20.30 eruit .. zo´n 1.5 m laagwater dus super hol brak lekker ondiep.. nog een aantal barreltjes gepakt en een klein invertje op een dikke close out.. ging gewoon geweldig vandaag.. daarna alle surfers eruit en alle waves voor mezelf met ondergaand zonnetje.. super stokedd. Laughing

Dimitri
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Aug 05, 2006 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

dannybb schreef:
nog niet de gyroll of gorf roll gezien.. Rolling Eyes

Here's one:

Kinda strange manouver Rolling Eyes

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Aug 05, 2006 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

verry strange.. who is gonna try um out ? Cool

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

mijn sickste trick en ook de enige naast de el rolo die mij gelukt is...

backflip.... vraag niet hoe..... ik besefte ook pas bij het terugpaddelen dat ik een backflip gefixt had.

was zoow sick Cool

maakte meteen die sessie tot de beste sessie van allen Cool Cool Cool Twisted Evil

Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 5:39 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

sick, hoe maakte hem dan?

sickste trick vind ik zelf, reverse spin met spray of the lip. Hij voelt zoo lekker aan, want je kan je hele gewicht erin gooien.
anders normale spin de barrel in en dan meteen door de roof van de tube een roll.

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 10:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

backflip ? easy.. gewoon bij een dikke set jezelf laten spoelen en achterover koppeltje duiken tijdens je spoelsessie Laughing

probeer wel is backflip maar ik land um meestal op mn rug .. verste dat ik ben gekomen is op mn hoofd ..

rolls gaan nu vaak goed bij mij , 360's ook .. hoor van veel dat ik hele mooie carves kan zetten en ben een beetje aant oefenen voor de carve into reverse heb um al is gepulld maar toen werd ik gepakt door de whitewash..

Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 7:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

inmiddels lukt heb ik de 360 door en een sicke inveted Air gepulled.

ook 1 golf DK geboard echt sick Twisted Evil maar moeilijk om op je board te komen man bleef eerst vallen Confused Laughing

Lars
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 1:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Vetste tricks in NL zijn toch wel geweest dikke tuberides en air-rolls, and projection airs (onder de lip hangen en vlak voordat de barrel valt er nog af sturen). Verder reverses en 360's beide kanten op en een sporadische dropknee ride.

In het buitenland. ARS een keer of drie kunnen pullen (meestal toch wel wat chicken shit als de sectie eenmaal hoog genoeg is) en ben nu druk bezig met Backflips en afgelopen vakantie in France bijna twee gepulled. Heb het ook laten filmen door mijn girl en dat is echt een aanrader want dan zie je wat je foutdoet. Bij mij was het te weinig projection creeren vanaf de golf en teveel omhoog. Als ik dat aanpas moet het wel lukken denk.

Greetz,
Lars

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Tricks Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: