Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Chrisjuh in the states
 Total Hits
We ontvingen
31723124
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Session
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 95, 96, 97  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Freeee
Lidder
Lidder

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Zo Jul 30, 2006 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Deze week zeker weten na mijn werk richting strand
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Jul 31, 2006 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Eindelijk weer eens een dope sessie gehad . Erg lekkere shore brake bij WAZ bunkers. Zaten er veel hoge sets tussen was nog een beetje een rommeltje maar dat mag de pret niet drukken. Op het laats toen kon je alleen maar airdrops doen om inside te komen . Had m'n neefje uit Belgie mee genomen z'n eerste keer was wel lachen ,na elke hoge set zag ik z'n board weer door de lucht vliegen.Op de terug weg naar huis had ineens kramp in ze kuiten, nou ja dat hoort er bij. Kreeg nog een opmerking van een kite-sukkel dat ik moest uitkijken ,nadat ik tot drie keer aan toe die kut vlieger op me had gekregen.Heb toen maar even een leuk knoopje in z'n touwtjes gelegd. Rolling Eyes En aangezien ik maar 1 dag in m'n leven bij de padvinderij heb gezeten, zit ie denk ik nu nog te punneken..... Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Aug 01, 2006 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zijn er nog mensen die morgen naar Domburg gaan om te boarden, Ik ben daar zelf rond een uurtje of 1 a 2 in de middag denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 8:34 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gisteren avond

Kon pas erg laat het water in dus ik snel de auto in en naar Wijk .Rij ik de snelweg op Exclamation Exclamation Question File voor de velsertunnel, zeker weer iemand met een te hoge vrachtwagen dus ik snel bij de afslag IJmuiden er af om via de sluizen naar Wijk te rijden.Kom ik bij de sluizen weer file toen was ik het zat. Zwaar geiriteerd natuurlijk begon al donker te worden,toch maar even langs de Zuid pier in IJmuiden gereden. Zag er erg rommelig uit niemand in het water ik dacht ach what the F...ck. Een maal bij de buitenste bank kwamen er om de 5min dikke sets binnen rollen super...Kon mooi soms een beetje erg lange setup maken voor het holle gedeelte op de tweede bank . Pas om een uurtje of 11 er uit gegaan toen kon ik echt niet veel meer zien.

super stoked!! Very Happy

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 11:02 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ben er maandagavond ingeweest bij Zandvoort: wel harde wind maar ook een mooi zonnetje erbij. Was wel oppassen voor de kite-surfers, maar de golven werden steeds mooier naarmate de vloed opkwam.

Na twee uur eruit gegaan omdat mijn voeten niet meer wilden Smile

http://www.dutchbodyboardtour.blogspot.com
http://www.monsterboards.org

en nu ook:

http://issuu.com/monsterboards/docs/the_monsterboards_book_of_surfing
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 02, 2006 4:56 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

we moesten zondag 30 juli van camping af in spanje aan de middelandse zee , daar doodverveeld 2 weken no waves !!! Toen zijn we naar de franse atlantische kust gereden naar Capbreton naar de spot La piste (locals noemen het tube city en holste spot van france). Zondag eind van de middag gelijk erin gegaan zo'n 2.5 m super hol super clean, geweldige sessie gehad. Maandag ochtend om 11 uur op strand geweest heele dag cleane golven met laagwater 2.5 tot 3 m .. hoogwater.. ik SChEET zeven kleuren strond dubbel overhead sets van 4 tot 4.5 m (volgens locals) ik heb eerst 30 min achterin zitten schijten toen een golf gepakt en er uit gegaan maar was wel mn mooiste golf van mn leven, duik gelijk de barrel in en die locals maar juichen was trouwens de jongste in de line up maar golven waren veels te heavy voor mij gelijk eruit gegaan, (ik was al bang voor de shorebreak) Rolling Eyes

Maar ik was super stoked dat ik een golf had gepakt !!!

Dinsdag ochtend harde wind la piste nog ff gecheckd was super rommelig dikke close outs en nobody in .. daarna la Graviere gecheckd zelfde. Dus toen maar naar huis gereden en zit nu lekker achter mn computer.. !!

Hier in domburg ziet het er wel leuk uit komende dagen dus kan ik weer lekker boarden. LAterr !! Cool

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 06, 2006 9:29 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Gister avond er nog even ingegaan, ondaks er naar mijn zin teveel wind stond. Maar toch nog een paar golven van een leuek meter kunnen pakken, en mdat het shorebreak was, lekker die closeout tubes ingedoken. Waarvan er 1 geen closeout was, en ik er met lightspeed uitkwam vliegen. Toch blij dat ik erin was gegaan, want vanochend nog wezen kijken, maar het ws mega flat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 9:03 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ben vrijdagavond met een paar vrienden naar Petten gereden: harde wind maar best mooie golven. Was mijn eerste keer op Petten en ben gaan bodysurfen (met een handboardje). Ging leuk tot de laatste golf, die was veel holler dan ik dacht en het was ook veel minder diep dan ik dacht * auw *

heb een serie sfeerplaatjes geschoten, zal proberen die binnenkort online te zetten

groetjes

en nu ook:

Naar boven
eef
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 7:43 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ben gistermiddag om vier uur in Bergen aan Zee het water in geweest op mijn surfmat (was op de fiets dus makkelijk mee te nemen). Het was bijna laag tij en er liep nog swell van iets meer dan een meter en er was ook n og een zonnetje Very Happy

Er lagen veel surfboards op het strand, maar op een relaxte waveskier lag er niemand in het water !?!?

supertoffe sessie!!

en nu ook:

Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zondag ochtend om 6 uur het water ingegaan. 1.5 meter barrels, dus vette actie. erg veel tube rides gehad, en erg hard op m'n muil gegaan, zit een mooie jaap op m'n voorhoofd. Al met al van het een super ochtend met super golven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Aug 15, 2006 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

vandaag hele dag gewerkt dus mooie condities gemist . Confused .. maarja dan maar morgen ochtend nog ff proberen , een metertje met offshore windje Cool

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 16, 2006 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

er vanmiddag nog ingeweest, het begon leuk met golven van 0.5 meter en een offshore windje, maar helaas draaide de wid na 20 minuten naar onshore. Dsu beetje choppy. Maar was wel ok eigenlijk, had zondag ook m'n teen opengeshuurd met m'n fins (pascal, heb sokken voor de zomer nodig), dus was niet errug fijn paddelen.

Maar wel mt m'n shorty erin kunnen liggen

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 30, 2006 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

net nog een leuke sessie gehad .. lekkere setjes tussendoor .. kwam ook nog een waterhoosje langs ver op zee.. ook leuk om te zien

Zondag gaat er een spot heel goed lopen.. welke zou dat zijn met ZW 5-6 ? Twisted Evil Twisted Evil

striker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 7:00 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dan ben ik gisteren precies juist op het verkeerde moment in Domburg geweest. Tussen 15 en 18u ben ik daar geweest. Maar het was toen heel rommelig met geen echt goede golven. Je geraakte trouwens de branding niet goed door. Ook de surfers gaven het telkens snel op. Heb ik wel goed het duckdiven kunnen oefenen.
Het was wel hoogwater toen ik daar was. Zou het kunnen dat Domburg het best loopt bij laagwater? De keren dat ik daar was was dat alvast het geval.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Aug 31, 2006 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Very Happy Pascal is de king

gister avond new board van SURFFOOD gehaald (Hb mstar), meteen erna naar wijk gegaan, sessie van 8 tot donker, kwamen echt leuke sets doorheen, redelijke hoogte maar ze waren best breed. wel paar leuke spins of the lip gemaakt

dat was effe opwarm sessie

vanachted om 6;45 naar scheef gereden met een maat van me, was echt vet. Liep een shorebreak, erwas tot 9 uur offshore wind, en de waves waren hol en messy, perfect vol met sections.

ben echt blij met nieuwe board, 1 golf was zoo sick, drop in, stall, paar seconden barrel, losgelaten en er weer uit, meteen bottum turn en spin of the lip, weer terug op de sweet spot, bottum turn en rollo, geland en toen reverse geprobeert maar ging niet Confused
zeker dat het door de new board kwam

ben stoked, vanavond weer

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 7 van 97

Ga naar: