Daan Newbie

Status: Offline
|
Geplaatst: Di Aug 15, 2006 2:30 pm Onderwerp: Welk board voor welk soort golven? |
  |
|
Hey allemaal!
Ik heb een morey mach ixl 42,5 (al bestwel lang, maar wil nu pas beginnen met tricks ed), en vroeg me af of die geschikt is voor de nederlandse golven, k heb namelijk erg weinig snelheid op de golf. Ook zit er een deuk in mijn nose, aan de onderkant, waar hij aan het deck vast zit, dit stuk kan ik bijna omvouwen (loopt hij dan vol, en zou het daardoor komen?)
en als ik een nieuwe ga kopen, wat zouden jullie dan adviseren?
Greetz
Daan 
|
|
Naar boven |
|
 |
Hans_73 Spammer

|
Geplaatst: Di Aug 15, 2006 4:47 pm Onderwerp: |
    |
|
Daan,
Je kan ook kijken bij onze co sponser van deze site, www.srufood.nl
Pascal (eigenaar van www.surffood.nl) kan je helpen met keuzes voor een board, als je toch een ander board wilt, want met zijn ruime ervaring kan hij je goed aangeven welke boarden voor welke condities nodig zijn.
Heb je nog vragen kan je altijd die op deze site stellen..
Suc6 Hans
|
____________ www.facebook.com/hans.73 |
Naar boven |
|
 |
mocca Spammer

|
Geplaatst: Di Aug 15, 2006 7:26 pm Onderwerp: |
    |
|
Het lijkt erop dat je geen snelheid heb omdat je board eigenlijk is overleden. Als je de ondekant kan omvouwen loopt hij vol met water wat hem zwaarder, dus langzamer maakt.
Heb even naar het model zelf gekeken, maar hij ziet er niet uit alsof hij echt langzaam is, meer gemiddeld.
Maar als je meer nelheid wilt, moet je een stijfer board nemen, maar dan wordt hij meteen iets minder geschikt voor veel tricks.
En het ligt er ook aan hoeveel je wilt uitgeven voor een board, maar weet zeker dat Pascal je goede advies kan geven, en er 1 voor je kan regelen (nogmaals www.surffood.nl). En zeker bij hem een board halen, want de andere surfshops verkopen eigenlijk alleen maar IXL's en aanverwante boarden.
ps, kom naar een meeting, kunnen we naar je stijl kijken. Mischien dat daar ook iets aan verbetering in zit om meer snelheid te creeeren
|
|
Naar boven |
|
 |
Daan Newbie

|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 10:25 am Onderwerp: |
  |
|
Allemaal hardstikke bedankt voor de goede/snelle/leerzame reacties!
Ik zal idd even kijken naar een nieuw boardje, (eerst even sparen) ben tenslotte een arme student
En waarschijnlijk tot op een volgende meeting!
Later, daan
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com