Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Meeting 13 Texel 27 en 28 januari 2007
 Total Hits
We ontvingen
29673470
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Golf voorspellingen topic
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Golf voorspellingen topic
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Jordy
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nog fokes die het morgen gaan proberen Question

Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hans_73 schreef:
Zo, ik heb ook weer een lekkere sessie gahad, maar Lau, waar lag jij dan eigenlijk Question

Ik lag er ook rond 7 uur in, ongeveer kwart voor, bij de crossbaan/naaktstrand, en dan ongeveer bij de 2 windmolen daar heel de tijd gelegen tot uurtje of 9, ik heb jou ook niet gezien Confused

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 7:00 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

komen er morgenochtend nog meer naar domburg (vroeg) ?? Behalve arubart (hij komt om 07.00) denk dat het wel weer leuk word Twisted Evil

striker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Aug 12, 2006 9:33 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ga morgen ook naar Domburg komen, maar ga er wel pas tegen 10u zijn denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 8:24 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ Lau,

Ik lag voor de crossbaan in het water en ook om 7uur.... Volgende keer zet ik mijn rode pruik op(met rode neus en grote schoenen) Razz

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

het was echt wel lekker Smile

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ Hans,

Als je die nou eind van de middag opzet misschien zie ik je dan Razz,

Ik ga vanmiddag nog ff een kijkje nemen op de vlakte hopen dat het nog breakt met hoog tij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Lars
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Vanmorgen sicke filmpjes gemaakt op ET's in NH. Vlak bij Petten echt een supersicke reefbreak.

Nog meer mensen lekker gesurft op de buitenaardse condities van vanmorgen??

Laters

Lars

Freeee
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 6:07 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Volgens mij heb ik de meest epic condities van het jaar gemist. Damn. Gisteren wel super relaxt geboard op Petten. Helaas had ik vanochtend andere verplichtingen. Damn Damn Damn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 6:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

vanmorgen ook buitenlandsachtige condities geboard in domburg , om 5 uur erin gegaan toen het nog donker was Twisted Evil Gemiddeld 1.5 m met hele lange lijnen en lekker stijl. Smiddags met laagtij kwamen er kleine barreltjes maar hoogte was alweer sterk afgenomen, maar tog leuke barrel close outs gepakt en af en toe kon je eruit komen Twisted Evil .

Later op de middag met hoogtij kwamen de dikke bakken tevoorschijn door de ineens opstekende wind, lekkere lange lijnen en eindigen in een gnarly shorebreakie Twisted Evil

Super stoked .. maar super moe .. vanaf 05.00 tot 18.45 op strand geweest

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 8:26 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

man ik heb echt wat gemist.... Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

man je bent niet de enige Rolling Eyes

maar ja wat moet je zonder board Razz
had een vette beachbrake in kroatie barrel van bijna 1.5 maar die zette me op de stenen dus hele board naar de klote Evil or Very Mad

najah gelukkig was het een goedkoop board Wink

maar tijdens domburg classics krijg m'n nieuwe Twisted Evil

striker
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 9:17 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Magicseaweed voorspelt voor morgenvoormiddag golven van meer dan 2m in Domburg. Wat denken jullie, is dit de moeite om 180km voor te rijden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 11:25 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

als je met laagtij gaat is het nog wel te doen , met hoogwater is het een enorme klotsbak Rolling Eyes En waarschijnlijk niet door te komen

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Aug 14, 2006 6:34 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Morgen avond gaat de wind wat liggen. Dan moet het wel te doen zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: